Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.comJavascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.comJavascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
ČESKY   |   SLOVENSKY   |   ENGLISH   |   MAGYARUL   |   POLSKI
PŘEČTĚTE SI..

Nízký výkon motorů 2,0 TFSI 147 kW

V naší diagnostické praxi jsme se setkali s problémem nízkého točivého momentu a tím i výkonu motoru vozu Škoda Octavia 2,0 TFSI RS 147 kW. Měřením plnícího tlaku jsme zjistili, že je menší cca o 0,1 MPa. Provedli jsme kontrolu všech tlakových hadic a spojů, ale žádnou netěsnost jsme nenašli, ani množství oleje v nich nenapovídalo o špatném stavu či netěsnosti středního kluzného ložiska turbodmychadla.








Ani kontrolou ventilu N75, který řídí plnící tlak turbodmychadla, ani odlehčovacího Pop – Off ventilu, který je zde jeho součástí jsme nezjistili žádnou anomálii. Tu jsme nalezli až po endoskopické kontrole výfukové skříně turbodmychadla, v okolí ústí obtokového kanálu Waste gate jsme objevili prasklinu na jiných kusech praskliny ba dokonce i vylomenou dosedací plochu klapky obtoku.






K těmto prasklinám dochází po ujetí více jak 80 000 km, mohou být způsobeny vadou odlitku tělesa turbodmychadla, na vině však může být i nedbalé dochlazování turbodmychadla po větší zátěži.